نصب و راه اندازی

امروزه با پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان، استفاده و نصب آسانسور در سازه‌های بیش از ۲ طبقه الزامی می‌باشد. اما موضوع به همین سادگی‌ها که به نظر می‌رسد، نیست. صنعت آسانسور یکی از پیچیده‌ترین صنایع در جهان است. طراحی و نصب آسانسور نیاز به دانش، تخصص، تجربه، همچنین رعایت استانداردها و نکات ایمنی دارد.

شرکت و مجموعه آسانسور آرامش این افتخار را دارد که با به‌کارگیری با تجربه‌ترین مهندسان و متخصصین در زمینه طراحی و نصب آسانسورهای هیدرولیک، کششی، وینچی، کارگاهی و سایر آسانسورها در خدمت شما عزیزان باشد.

طراحی و نصب آسانسور از مراحل حیاتی و اولیه اجرای آسانسور در پروژه‌ها و سازه‌های مختلف است. این که مشتریان کدام نوع آسانسور (وینچی، هیدرولیک، کششی، کارگاهی و غیره) را برای اجرا در ساختمان انتخاب کنند، تنها یک طرف قضیه به شمار می‌رود. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، این است که طراحی و نصب آسانسور بایستی با در نظر گرفتن کامل و صد در صدی نکات ایمنی و تمامی استانداردهای ملی و جهانی انجام گردد.

کیفیت طراحی و نصب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که آسانسورها به طور مستقیم با جان آدمی در ارتباط هستند. لذا لازم است که حتما نصب و راه‌اندازی آسانسور در کرج را به متخصصین کارآمد و با تجربه بسپارید تا حوادث احتمالی در آسانسور و خسارات مالی و جانی را به حداقل برسانید. ما با بهترین قیمت‌ها و خدمات در کنار شما عزیزان هستیم. با ما مرتفع شوید.